Auffallen oder durchfallen: AdWords-Anzeigen optimieren

Date
Mittwoch, 26. September 2018; 18:30 - 20:00 Uhr
Location
Welle7 Workspace, Schanzenstrasse 5, Bern
Author
IFJ Institut für Jungunternehmen

AdWords – die bezahlten Suchtreffer von Google – verbinden Angebot und Nachfrage auf wirksame Weise. Das funktioniert jedoch nur, wenn die Anzeigen auffallen. Mit Praxisbeispielen und Learnings für alle Jung-Unternehmerinnen und -Unternehmer, die ihre Botschaften attraktiver gestalten möchten.

AdWords – die bezahlten Suchtreffer von Google – verbinden Angebot und Nachfrage auf wirksame Weise. Das funktioniert jedoch nur, wenn die Anzeigen auffallen.

Die AdWords-Texter Aurel Gergey und Erik Blatter von der Wortspiel GmbH verraten Optimierungstricks aus ihrer Praxis - anhand vieler Beispielanzeigen ambitionierter Unternehmen wie beispielsweise MOVU, den Jungfraubahnen oder der Swisscom. 

Diese Learnings sind für alle Jung-Unternehmerinnen und -Unternehmer interessant, die ihre Botschaften attraktiver gestalten möchten.

Sie sind herzlich zum anschliessenden Networking Apéro eingeladen!

Register/Details:

Show All

Events

26 October, 3pm - 27 October, 7pm

Climathon 2018: Zurich Kraftwerk - ewz-Unterwerk Selnau, Selnaustrasse 25, 8001 Zurich

Show All

Trainings

Mittwoch, 24. Oktober 2018; 18:30 - 20:00 Uhr

Online Marketing 101 launchlabs, Halle 8, Gundeldingerfeld, Dornacherstr. 192, Basel

Principal

Partners

Contributors

By continuing to use this website you agree with our TERMS AND CONDITIONS

In order to provide the best quality for you, our system uses "cookies", which are stored on your device. Cookies are necessary to identify what information (job advertisement, questionnaire, etc) you have already seen. IP address is used for the same purposes as described above.

When creating a profile, applying to the newsletter, job subscriptions and etc, you agree that the data, which you have entered, will be stored and processed in the system in order to provide services, which you have applied for.

We do NOT sell your personal data to any 3rd party services.

You must be 18 or older years old to use our services. If you are underage, you must have a permission to use our services from your parent or guardian. It is necessary in order to store and process your data.

By continuing to use our services, you agree with the these terms. You can withdraw your agreement at any time, by deleting cookies from your device and by sending request for deleting your data to the administrator.